| 
                
                
    
        
            
                
                    
                        
                            Category: Sprawdzian   Arkusze   Testy diagnostyczne 25 listopad 2005 | 
                            Submitted by: lgawrylow | 
                         
                        
                            
                                  
                                Analiza sprawdzianu                                  | 
                         
                        
                            
                                „Arkusz EXCEL "sprawdzian_A1_25_11_05.xls" oraz dwa pliki WORD "informacja_dla_wychowawcy.doc" i "informacja_dla_ucznia.doc" służące do przygotowania informacji o wynikach sprawdzianu Grunwald. 
  Pliki spakowano. Katalog „analiza_sprawdzianu” należy skopiować do głównego katalogu na dysku C. 
  Do arkusza EXCEL wpisujemy odpowiedzi uczniów w zadaniach zamkniętych i przyznane punkty w zadaniach otwartych.
   Informacja dla wychowawcy i dla uczniów generuje się automatycznie.”
  
                             | 
                         
                        
                            | 
                                
                             | 
                            Ver: 
                                  Date: 04.12.2005   Rating: 0.00 
                                  25494  
                                  
                                433,03 KB   
                             | 
                         
                        
                            | 
                                Create first comment  | 
                                Download  | 
                                File Link  | 
                                Rate this File  | 
                                Report Broken File
                                 |  
                             | 
                         
                     
                 | 
             
         
     | 
    | 
        
     | 
    | 
        
     | 
    | 
        
     | 
    | 
        
     | 
                
                    | 
 |